if it's not rough it isn't fun,

efter bion igår så kröp jag och catrin ner i malins soffa och myste, det var
dator och bilder, tv och film. vi kikade på 10 things i hate about you, och den
är braaaa! kan nog varenda replik i den filmen. haha.
mitt upp i alltihopa så fick vi (jag) för oss att eftersom vi skulle övernatta inne
hos malin (det är mycket svalare där än på mitt rum och malin bor för tillfället
inte hemma) så kunde vi ju flytta över min säng in till malins rum så slapp vi
trängas inatt. sagt och gjort, runt 3 inatt släpade, bokstavligen, vi in min säng
dit och bäddade i ordning där, hur orkade vi?
när vi kom i säng vid 4 tiden så hade solen redan börjat gå upp igen. vi låg och
pratade en bra stund iaf om bl.a. en jämförelse av kenza och blondinbella. det
var ganska roligt faktiskt.


soluppgången tittade vi på via malins fönster.

idag blev det sovmorgon och en titt på tips elits match på strömvallen som
de för övrigt vann med 4-3, den var faktiskt ganska kul att kolla på. mindre
lyckat var dock stressen den medförde eftersom jag var tvungen att ta bussen
hem och slänga i mig käk innan jag drog iväg på träning. men ja, satte mig
på cykeln som vanligt och det fick bli lite styrka och sådant också. tråkigt, men
förhoppningsvis får jag något bättre att göra efter besöket hos dr. ersson på
onsdag morgon. nu ska jag göra mig klar för att gå ut och gå en sväng med
august, sen får vi se vart kvällen för oss.
puss,

som ett p.s; när vi skulle svänga ut på stora vägen vid furuviks brygga igår på
hemfärden utbrister pappa, "vafan, det var en jäkla storkjäkel!" och "hahaha
sure!" tänkte vi andra, men tror ni att vi blir skapligt chockade när vi inser att den
landade med 5 st andra i en trädtopp? sex storkar! jösses alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0