i see the light at the end of the tunnel.

vet inte vad jag har vaknat på för hurtsida, men jag känner mig verkligen
energisk och lycklig idag! har stått på min legmagic en längre stund och
som sagt promenerat och ätit värstingfrukosten. nu har jag precis ätit
lunch, sallad gjord på grönsallad, gurka, tomar och avokado. dessutom
slängde jag med lite solroskärnor och sedan stoppade jag ner detta i två
pitabröd. kalas!

tillsammans med isvatten och solo blev det en perfekt lunch.

nu skall jag packa väskan och hinna med bussen till gymmet. och idag
är vi taggade, aight matilda?
mitt nya liv, (kan man säga så?) kunde inte börja bättre alls. jag har till och
med njutit av att umgås med mig själv. haha! och ikväll ska jag träffa moa!
jag är överlycklig. men packa var det ja.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0