i just really wanna know

kvällen har spenderats med catrin, och nu har hon precis satt sig på bussen
in mot stan. drog på mig tjocktröja och vinterjacka när jag skulle följa henne
till hållplatsen, frös som ett djur iaf. 1 grad och det 6 juni, typiskt sverige och
svensk sommar. hur som helst, vi har nog egentligen inte gjort någonting alls
tror jag, njutit av varandras sällskap helt enkelt. haha, det är tur att jag har dig.
my life would suck without you, you know. =) (msn-gubbe, du förstår!) haha!
blev lite te och en kvällsmacka innan hon åkte och det smiddes även lite ev
planer inför morgondagen och medförande kväll.
nu ska jag sova, är hur slut som helst, och jag antar att jag kommer att vara
det ett bra tag till, tills jag har slutat med alla mediciner ungefär. tar dock
sista för parasiten imorgon! hur lycklig som helst, bara hoppas sen att den
har hjälpt. lite svårt att avgöra när en utav biverkningarna är att man får ännu
värre problem än de som var, så vi får se om en vecka kanske? hoppashoppas.
men ja, har ju fortfarande kvar den för huvudet och det lär jag väl ha tills de
hittar felet, och det var visst en jäkla kö till magnetröntgen så.. äsch, det ordnar
sig. nu är det som sagt lägg dags. natti!
puss,

"always sentimental when i think of how it was,
when love was sweet and new and we just couldn't get enough.
the shower it reminds me you'd undress me with your eyes,
but now you never touch me and you tell me that you're tired.
you know, i get so sad when it all goes bad,
and all you think about is all the fun you had,
and all those sorries ain't never gonna mean a thing.

how did we get so mean?
how do we just move on?
how do you feel in the morning when it comes and everything's undone?
is it 'cause we wanna be free? well, that's not me.
normally i so strong.
i just can't wake up on the floor like a thousand times before
knowing that forever won't be.

oh we said some things that we can never take back,
it's like a train wreck tryin' to hit right track,
we opened up the wine and we just let i breath
but we should have drank it down while it was still sweet.
it all goes bad eventually.."

Kommentarer
Postat av: catrin

puss gumman!

2009-06-06 @ 02:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0