heja gävle sjukhus!?

upp som sagt och träffa en läkare idag, han skev remiss till röntgen av foten
min också skulle jag få konsultation vad det gäller stabila skor. och det var
ju bra tänkte jag och vi begav oss mot röntgen. det lilla problemet var ju bara
att röntgen inte har öppet i sommar för skador som inte är akuta. kul att vänta
till september innan jag får höra något.. så jäkla less är jag på gävle sjukhus.
förmodligen blir det till att åka någon annanstans, antingen bollnäs, tierp eller
söderhamn, men det hinner vi iaf inte göra förrän efter kreta.

nu när jag har skrivit av mig mina aggressioner skall jag klä på mig och packa
för en solig dag i harkskär med matilda. ska bli oerhört mysigt! hörs sen.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

usch! jobbigt för dig! sällan gävle sjukhus liksom ...

2009-06-25 @ 18:07:14
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0