grattis storasyster!

grattis älskade storasyster till studenten, 11/6 2009. nu är hon äntligen
klar på vasaskolan och nu är det bara festen kvar som sagt. är så
stolt över henne, haha!


här försöker hon härma minen på skylten.

vi hade även vi på borgarskolan skolavslutning idag, och jösses vilken befrielse.
jag är så lättad, 11 veckors härlig ledighet. sjöng mina två sånger för både ettor
och tvåor. första gången skakade jag som ett asplöv och det lät inte alls lika bra
som den andra gången. lite halvt småsur över det, men jag hoppas att det dög
ändå. nu har vi precis fikat och firat malins student. dags att byta om innan jag
ska åka och kika på match. ikväll kommer tjejerna hit och myser.
puss,


betyg, är ganska nöjd faktiskt? ;) haha, nejdå, kanonnöjd är jag!


fem klev jag upp imorse för att hinna fixa och dona till idag. åkte hemifrån
kvart över sju och det var samling halv åtta. (och jag klev upp fem för att det
tar en hel timme att locka håret, innan det skulle jag hinna duscha, torka och
platta håret, sminka mig och äta frukost.) nu är håret inte länge lockigt.....

Kommentarer
Postat av: Amanda

du var ju super duktig på att sjunga :)

2009-06-12 @ 09:04:08
URL: http://mandyeriksson.blogg.se/
Postat av: august

du var riktigt fin på nedersta bilden :)

2009-06-12 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0