gävlestad,

sitter och jobbar på min powerpoint som sagt. denna skall handla om gävle
och jag ska tänka mig att det är ajax fotbollslag som detta ska presenteras
för. haha, jag blir så trött på att nästan alla arbeten måste handla om idrott
bara för att man går i en idrottsprofil. det är ganska enformigt liksom. men ja,
grabbarna i ajax har aldrig varit i gävle förut, och vad finns då att berätta?
någon som har något som helst tips är väldigt välkommen att dela med sig
av det med hjälp av en kommentar. tänkte berätta lite om torget och bocken,
kanske gävle strand och konserthuset eller nåt tror jag.

hur som helst, ifk förlorade matchen med 2-0 mot valbo. och ja, domarn var
ett jävla skämt! helt sjukt var det, vilket jäkla jon. det kanske inte hade slutat
på något annat sätt, men det fanns fullt med chanser för ifk som domarn
avfärdade som en fluglort. stark insats dock av amme som fick ställa sig i
mål efter att kaisa fick en smäll i magen och inte kunde andas. amme skulle
lätt ha varit matchens lirare tillsammans med johanna tycker jag.
nu blir det powerpoint innan läggdags. imorgon ska jag faktiskt promenera
i boulongern på spidträningen. haha, hör och häpna, hon är aktiv?
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0