förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär.

hade hur kul som helst igår! verkligen. hann dock inte klippa mig med det var
skitsamma. jag matilda och melinda åkte hem till melinda vid 17.20 och gjorde
i ordning lite mat och kollade på fotboll. (vilken jäkla vändning! trist att de
förlorade på straffar). sedan började vi fixa oss och så, drog igång lite musik
och taggade kvällen. strax innan tio kom othilia och strax efter kom  forsbacka-
killarna, linus stoffe svanbäck och jönsson, och louise. satt ute på altan ett tag
innan vi gick in och spelade twister och kroppsdel mot kroppsdel. runt tolv blev
det också strömavbrott i gamla bomhus så då passade linus på att skrämma
oss så hårt! hoppade ut ur en garderob när man kom ut från toa och lurade ner
mig och jönsson i källaren för att titta på dockorna, och dom var verkligen asläskiga!
haha. blev lite studsmatta för mig stoffe och jönsson också innan strömmen kom
tillbaka. det var inte det lättaste när det för det första var blöt och hal och när man för
det andra dessutom hade en del alkohol i kroppen. haha, som vi ramlade runt där.
sen blev det lek och ja.. dom drog vid två kanske? jag och matilda stannade kvar
och sov över. pratade till fyra i melindas rum innan jag och matilda gick till hennes
föräldrars sovrum för att sova där. där blev det också en del prat innan sömnen kom
smygande. imorse blev det till att städa och slappa en del, hjälpte melinda med lite
packning eftersom hon, louise och othilia drar till tunisien inatt. ha så kul tjejer!



twister i lag,


kroppsdel mot kroppsdel,



fler bilder kommer när jag fått de från matildas kamera.
skulle ut ikväll också, men mina planer verkar ha en tendens att skita sig nu
för tiden, och jaa.. det blev som det blev, besviken är man men ja, vad ska
man gör då? fick bli så helt enkelt, bara så tråkigt att jag trodde att vi skulle
göra nåt för att jag skulle åka bort och för att vi kanske inte hinner ses mer?
trodde kanske att du skulle hinna festa med dom andra helger än just nu.
men men, jag hoppas verkligen att du har roligt iaf!

jag mamma och pappa cyklade iaf ner till helt enkelt och käkade istället. hade
siktet inställt på church street saloon men det var sommarstängt just nu så
det fick bli lite change of plans. det blev fetaostfylld kycklingfilé och klyftpotatis
och chokladkaka med lime- och vanligmarinerade jordgubbar till efterrätt.
mums! det blir nog film med mamma och pappa nu. är grymt otaggad i överlag
nu när det blev som det blev. trött blev jag också. får se hur länge kvällen varar.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0