forever won't be,

det blev så jäkla slött på gymmet idag, men det fick vara så. var så fysiskt
trött och vi orkade helt enkelt inte. gick hem till matilda och gjorde klart låt-
schemat nu, enda som återstår är renskrivning vilket jag ska göra alldeles
strax. funderar på att ta ett bad sen, göra skum och tända ljus, varmvatten
och en bra bok. vore grymt mysigt. skall försöka få lite massage också pga
mitt överanstrända och sneda nackparti. först ska jag lyssna lite på lars
winnerbäck, catrin har fått mig att fastna vid en låt, tror dock inte att hon har
gjort det medvetet, men vi la till den i itunes för nån månad sen och nu är
jag fast. haha. men nu ska jag ägna tiden åt nåt bättre än datorer där jag
egentligen inte ens får sitta. så vi hörs väl.
puss,

i know the truth now, i know who you are.
and i don't love you anymore.
it never was and never will be
have you no shame, don't you see me?
somehow now you're everybody's fool.

Kommentarer
Postat av: catrin

vilken låt är det? :D

2009-06-04 @ 23:24:52
Postat av: matilda

evanescence - everybody's fool :)

2009-06-05 @ 19:46:04
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0