en dag vid sjön.

har haft en riktigt rolig dag idag! vaknade hemma hos catrin, trött som stryk
eftersom vi låg och pratade hyfsat länge och för att nån alltid envisas med att
smsa långt efter läggdags.... kan ju inte inte svara heller. åt frukost och fick
skjuts ut till nedre säljet (stavning?) av hennes mamma och eftersom vi kom
ganska mycket tidigare än alla andra så hann vi med att se när daniel körde
slalom på vattenskidorna. grymt imponerad blev jag av honom, tycker fortfarande
att det är skitcoolt att känna nån som är så bra på nåt som han är. vann us-open
i usa för nån vecka sen och typ bäst i sverige? ballt säger jag. hur som helst, det
grillades och trixades med fotbollar och folk åkte vattenskidor och det fikades och
myggorna bet och det var även två som råkade ut för fågelskit, ena i huvudet och
andra på axeln och sen på jackan. tyckte synd om er! jag åkte ring! det är ju så
jävla kul så jag tror jag skrattade HELA tiden, utom första kurvorna då jag skrek så
högt jag kunde. haha, fick åka två gånger, långa vändor båda gångerna och sen
åkte jag med i båten med daniel och hans snygge bror johan, när rasmus stod på
skidorna. fick också se hopp och volter och sånt av daniel, även johan åkte han
också. superrolig dag, men den slutade allt sämre, i feber som sagt och
inflammation i halsen. KUL! är hur trött som helst, så det blir läggdags snart trots
att jag sovit sen jag kom hem ungefär.
puss,


rasmus var faktiskt riktigt bra på att åka.


daniel körde hopp, ca 50 meter tror jag att han flög genom luften. ballt!


jag och klara skrek som stuckna grisar!
här kommer zoomen på bilden...


janbanan får avsluta dagen, urtjusig i våtdräkten.. ;)


Kommentarer
Postat av: josse

HAHAHA, sjukt snygg inzoomning ;)

2009-06-12 @ 22:38:52
URL: http://jwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0