du äcklar mig.

du kan dra åt helvete, jag vill aldrig någonsin se dig igen. ska aldrig ägna
dig ens en blick. du är vidrig och du äcklar mig. så sent som igår sa du att
du saknade mig? du använder fortfarande termer som "världens bästa tjej",
och har sagt flera gånger att du skulle göra vad som helst för att få mig
tillbaka. så sent som igår fick du mig att sakna dig, att vilja ha dig tillbaka.
vilket jävla skämt, att jag ens tänkte tanken?
du är så jävla feg också, som inte vågar stå för det du har gjort och du skulle
aldrig ha berättat att du strulat runt med en utav mina bästa vänner. om hon
inte hade gjort det hade jag aldrig vetat, och då hade väl du varit lycklig iaf.
du är patetisk, och hon som faktiskt står för det här är mer man än vad du
någonsin kommer att bli. men nu vet jag, du är inte värd någonting mer alls
nu. jag ska aldrig titta på dig igen. du är bara precis som alla andra!
du har iaf gjort det klart för mig att jag inte tror en sekund på din historia om
dina jävla porrsms till andra under tiden vi var tsm, det var du.
jag vet det nu. och just nu ångrar jag hela vårat förhållande. du är luft nu.
aldrig igen!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0