drömjobb,

har hittat en ansökan om rena drömjobbet! jösses vad jag vill ha det. behöver
verkligen ett nu också. frågan är ju bara om man måste vara 18? jag vill, jag vill
jag vill!
ska åka dit imorgon och kolla. det stod bara att man skulle vara utåtriktad,
villig att arbeta i team och modemedveten. och ja, jag tycker nog faktiskt att det
kan stämma på mig utan att låta allt för självsäker. (för det är jag inte). gaaaaah!
satt precis och diskuterade med pappa igår att jag skulle göra vad som helst för
just detta jobb. haha, ödets ironi.

hur som helst. ifk förlorade tyvärr det "historiska derbyt", och jag vill nog inte ens
påstå att vi spelade speciellt jättebra. såg ut som att många var väldigt trötta i
benen osv. sen att domaren var ett jävla jon och sket i den hand som i normala
fall skulle leda till straff var ju en annan sak. menar som vanligt då inte att vi skulle
ha vunnit om vi fick straffen, men det hade kunnat varit en annan matchbild där i
slutet. får helt enkelt ta igen det i nästa match.
ikväll blir det vila och ta igen sig, mycket behövligt. film med mami und papi. maybe
malin? får se. satt nyss och kikade igenom gamla bilder. man blir ju smått
nostalgisk! här är jag och august på mitt pyjamasparty runt ca 8-9 års ålder.

det bör också tilläggas att vi var ett par på den tiden. hahaha!
titta på pojken, gud så söt du var!
nu ska jag slita mig och göra något vettigare av tiden.
puss,

Kommentarer
Postat av: agge

ååå :D det var goda tider! och jag hade redan då god smak för kvinnor :D!

2009-06-13 @ 22:47:03
Postat av: matilda

haha, ja det hade du säkert.. dock inte i detta fall, du ser ju hur jag ser ut! :)

2009-06-13 @ 23:26:31
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/
Postat av: petra

vilket är jobbet? :) hoppas att du får det i alla fall! puss

2009-06-13 @ 23:38:45
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0