did you think i'd lay down and die?

gick på staden en hyfsat lång stund iaf, vandrade runt där med min invalida
vän catrin, men hon höll tempot ganska bra ändå trots hennes ömmande
fot. haha :) kom fram till två favoriter vad det gäller parfymerna iaf. det står
mellan dkny's be delicious fresch blossom och hugo boss' femme fraiche.

båda luktade kanongott, och jag går runt med dkny på handlederna just nu.
var tvungen att prova ;) förmodligen, eller ja förhoppningsvis, får båda två
följa med hem och pryda hyllan här i mitt rum.

nog om det, har nyss varit ute och övningskört, och jag vill inte påstå att det
gick särskilt bra idag inte. hade riktigt dåligt tålamod och tappade huvudet
redan efter första kärringstoppet. tränade lite på att backa också, och ja det
gick väl bra, men lite väl fort kanske. haha.
ska strax äta och sen ska jag träffa mr. AF, och jag hoppas verkligen på att
han är villig att vara hos honom, för här är det inte gästvänligt!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0