det var lätt värt det!

jag och catrin begav oss till skutskär och hem till martin. efter vad som kändes
som en evighetsresa med buss kom vi fram och blev mött av emil. två minuter
senare (max) stog vi uppe i martins hall och tog av oss ytterkläderna. kvällen
spenderades vid hans köksbord tillsammans med honom, emil, johannes,
emma och en malin var med en stund, med lite music, lite alkohol och många
goda skratt. jag hade verkligen kanonkul. emil, herre jösses, han var rolig han.
det visste jag dock innan men inte att det var på den här nivån haha. jag och
catrin skrattade nog oavbrutet hela kvällen. trots att kvällen tog oss ända till
skutskär så var det verkligen, på alla nivårer, värt det. avslutade kvällen gjorde
jag och catrin på subway med kakor.
nu väntar min underbara säng! godnatt pussgurkor.
puss,


kvällens outfit utgjordes av den nya klänningen. håret plattades och luggen
sattes upp. piece of cake.

Kommentarer
Postat av: petra

sötis! :D

2009-06-13 @ 17:23:09
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0