det vackra sa farväl, och jag försvann



   
ja, vi bjöd på oss själva idag när vi for till engesberg. supermys och det var
verkligen skönt i vattnet. i luften däremot var det ganska kyligt. befann oss i
vattnet i kanske 10 min- en kvart (?) innan vi gick och satte oss på bryggan
där vi satt ett bra tag och pratade om allt mellan himmel och jord.

det skymde innan vi började dra oss hemåt igen. tog lite farväl och sådär..
haha, plupp. kommer sakna dig, och alla andra också! catrin och jaa alla!
panikpackade klart för ett tag sen, så nu kan jag äntligen slappna av för
ikväll. blir en lugn kväll med melissa horn och min beroendeframkallande
skönlitteratur! haha, nörd? javisst! godnatt gott folk, för mer ikväll blir det inte.
puss,

Kommentarer
Postat av: matilda

och jaaag kommer sakna dig med! :)<3

2009-06-30 @ 00:24:36
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0