då faller vi tillbaka, dit vi vill.

det blev en dag att hålla sig undan från solen idag, jag blir så känslig och
har superlätt att få värmeutslag på ben och hals/bröst, och det har jag inte
riktigt lust med. och jag ska ju ändå till kreta på tisdag (!), så jag hinner nog
med att sola där.
hur som helst, matilda väckte mig och jag cyklade ner på stan med henne
för att lämna lite saker till henne och sen gick vi en sväng. köpte ett nytt
skärp och beslutade att jag skulle smaka den nya magnum temptation, för
den ser ju så god ut! och det var den ju, men för 22kr var den löjligt liten.
men ja, jag unnade mig det idag. nu blir det lite läsning som tidsfördriv innan
jag ska börja göra mig klar.
puss,


lika som mitt vita, fast jaa brunt..


och ja, typ hälften så stor som en vanlig magnumglass.. men chokladglass
med browniebitar och vit choklad i, mörkt chokladöverdrag, det var gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0