cykelutflykt,

klev upp nio imorse och fixade med matsäck och allt sånt där som man
behöver en heldag vid sjön. vid 10 började jag ta mig till catrin och sen
så trampade vi vidare till harnäs, hurtigt värre! då var man stolt över sig
själv när man kom fram kan jag säga.
det blev väldigt mycket stek och vädret gick ju verkligen inte att klaga på.
en helt underbar dag måste jag säga, och lätt att det ska göras om.
jag är så fruktansvärt trött nu så jag orkar inte riktigt skriva något mer
omfattande om dagen än så. myspys var det iaf.

har hunnit åka och hälsa på storasyster i lägenheten idag också, hon
glömde lite saker hemma så snäll som man var så körde man dit med
det. sen blev det prommis med august och det var precis lika trevligt
och roligt som vanligt. nu blir det nog till att sova, är trött efter en heldag
i solen och en cykeltur på sammanlagt över 4 mil.
övrigt; nyslingat hår (igår), löning idag, hämtade mina jeans, planer för
morgondagen. nu; läsa en bit sen sova
puss,




Kommentarer
Postat av: petra

nyslingat hår? spännande ...

2009-06-26 @ 00:09:14
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0