change of plans,

blev lite ändrade planer, men tycker kanske inte att det var hela världen.
klart jag blev lite besviken men ja, det får helt enkelt bli en annan gång.
gymmade som sagt med  matilda och jag tycker själv att jag pumpade
på ganska jättebra. träffade emma som jag fick sällskap av på bussen
hem. alltid trevligt. hungrig som ett djur var jag när jag knatade hemåt
och väl hemma gräddades det pannkakor som förtärdes med sylt och
glass! gott var det iaf.
sedan helt från det blå kom farfar förbi med topi och sirkka, farfars bror
och hans fru. mycket trevligt var det, :)
nu sitter jag och kikar på säsongens sista avsnitt av desperate house-
wives, och det blir nog tidigt ikväll, är grymt trött.
puss,

förresten, mitt tagnetbord (det dockade alltså, inte på själva datorn) gick
sönder idag och det tog pappa ungefär fem minuter att trolla fram ett nytt
mycket fräschare än det ganska, som dessutom fungerade. tack papi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0