betygsinformation

har haft betygsinfo i nästan alla ämnen nu tror jag. och jag har för mig att
vi läser tio kurser just nu och att det är två av dom som avslutas först nästa
år vilket resulterar i att vi inte får betyg den här terminen.
ligger bra till iallafall;
mvg i träningslära a, matte a, svenska a, engelska a, samhällskunskap a
och italienska steg1, blir förmodligen ett i datakunskap också.
vg kommer jag att få i musik, spelar inte tillräckligt många instrument på hög
nivå, och jag är inte särskilt kreativ.
sedan är det specialidrott och idrott som inte är betygssatt just nu.
jag måste säga att jag känner mig grymt nöjd, verkligen. med tanke på allt som
varit den senaste tiden så är det ett under att det ser ut sådär, men jag måste
ändå tycka att jag är värd det. stolt över mig själv är jag.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

bra kämpat!

2009-06-01 @ 22:46:09
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0