är det min tanke hon ser?

gårdagen bestod till mestadels av stek, la mig i willes pool jag och solade
i vattnet. (det sägs ju att man får mer färg då..) haha, jaa och tjoff sa det
så hade jag minsann blivit ganska brun också. 
 


kvällen innebar fika och en tripp i boulongern med catrin. sedan åkte vi hem
hit och skrev packningslista och valde ut kläder och sånt. vid två tror jag att vi
kom i säng och imorse bar det av mot stan vid elvatiden. jag som alltid ska
göra allt i sista minuten... panik! letade efter sandaler, för ballerinaskor och
pumps är nog inte att föredra i värmen nedåt kontinenten.. jag har ju så lätt
att få skavsår också. letade genom HELA stans skobutiker innan vi gick in
på åhlens. och där hittade jag ett par gladiatorsandaler från complement som
fick följa med hem för 299:-. nu känner jag mig ganska lugn faktiskt, har köpt
godis och hårsnoddar också. kanoners! nu fattas det bara att packa. hur ska
jag hinna? hjälp.

 

godis från dollarstore och shoes från complement. dagens investeringar.
nu ska jag ut i solen, steka lite tror jag. haha.
puss,

och fast vi båda vill, mer än någonting annat,
så står det skrivet i pannan
att man väcker en ångest när man släcker en annan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0