8/6 -09

repade inför skolavslutningen imorse och satan vad jag börjar få ont i
halsen! börjar bli lite rädd för att inte kunna sjunga, får kurera mig med
honungsvatten/te och proppa i mig halstabletter! kollade hur som helst
på brännbollen i boulongern idag, det var ganska jättekul faktiskt. haha,
jag tror jag skrattade kanske hela tiden. skadeglädje också åt syrrans
klass som förlorade första matchen och åkte ut direkt :D
körde redovisning i träningslära och sen rensade vi ur skåpet och så.
gick på stan med petra där vi letade skor och sådär, provade också en
supersöt klänning, denna fanns dock bara i strl 42 vilket var liiiiite väl.
har varit på brynäsvallen också och visat mitt söta nylle också, tagit reda
på lite tvätt och fixat där borta. har nyss vart och handlat matsäck tills
imorgon då vi ska ut till forsbacka och åka vattenskidor med klassen.
borde bli ganska kul, men vet inte om jag törs åka pga foten. får se.
ska sova hos catrin inatt iaf, vi får skjuts av hennes mamma plus att det
är närmare från valbo än från sätra så.. nu blir det packning.
puss,


puss älskling ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0