why do i feel this party's over?

jag är så stolt över mig själv och mina drastiska framsteg vad det gäller att
köra bil. efter att vi lämnat wille och simmat i en timme så körde jag runt på
brynäs utan minsta lilla problem. startade typ perfekt och allt gick som på en
dans, förhoppningsvis blir det mer bil imorgon. ikväll är jag ju liggande igen,
dock fick jag bedövning denna gång så jag har inte haft så himla ont än.
ett klart minus var att jag var så jävla nära på att svimma när han började hacka.
fick avbryta och ligga en stund, sen kände jag inte ens när han tog i foten.

när jag suttit hemma en stund kom august förbi, han hade med sig sina rubiks
kuber. haha, nu har jag att göra hela kvällen! (har faktiskt löst en sida rätt på den
lilla redan!). är trött och slö så det blir nog inte nåt särskilt ikväll, får ju ändå inte
gå mer än nödvändigt.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0