whispers turn to yellin'

så jäkla roligt har jag haft idag, jag kanske har världens mest knäppa
kollegor, linn och mia är helt sjukt roliga. dagen sprang förbi och innan
jag visste ordet av så var det dags att sluta.
tog mig till hälsocentralen på brynäs för undersökning av foten. han sa
att jag hade en ärrvävnad inne i foten och att det stramade, att jag
fortfarande var ovanligt svullen. ska få en kortizon(stavning?)-spruta mot
det på måndag. kan behövas två stycken och det är inte säkert att det
hjälper. annars tyckte han att jag borde göra en magnetröntgen, men det
går ju inte speciellt fort här i gävle och på annan ort kostar det pengar,
vilket klubben förmodligen inte har råd med...?
hur som helst, jag ska jobba mer nu. ska ner på flanör och ta emot sommar-
önskningar. önska er vad ni vill i hela flanör och ni kan vinna det. jag ska nog
önska mig en cykel. nå ja, måste kila.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0