when the spark has gone and the candles are out.

stress känner jag nu! hjälp. har haft en sjukt rolig dag på jobbet och allt.
nyss tränat och är äntligen hemma igen. nu blev det klart att jag ska gå
på bio med mamma. vi ska se johan falk. och jaaaaa jag är nåågot
stressad. haha, jösses. så det blev inte mer än så idag heller. tyvärr.
tar igen det imorgon eller ngt.
puss,

tänkte dock bara posta en ovanlig syn för en sätrabo på väg hem från
träning en onsdagskväll i juli.

 
inte alltid man ser en luftballong i sätra. (inte heller hästar och lamor på
sätraängarna.. det är cirkus i stan.) nummer två är dagens lunch, såå
jäkla gott! jag är stolt över mig själv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0