when the song is done and there's no more sound,

röntgen gick riktigt fort, förvånad var jag när jag gick därifrån 11.00 fotad
och klar när jag fick komma in cirkus 10.15. så jag och mamma gick en
sväng i söderhamnstad och kollade. travade upp på ett berg och gick upp
i ett utkikstorn där man såg hela staden ifrån. ganska ballt faktiskt.
blev en fika innan vi satte oss i bilen och åkte hem.

somnade och sov som en stock när vi kom hem, i ungefär två timmar. sen
drog brandlarmet igång, IGEN! jag är så less på det nu så jag funderar på
om jag ska ta med det till jobbet imorgon och se om man kan få ett nytt via
försäkringen ;D får se hur jag gör.

fyndade idag också! jag som sa att jag skulle spara mina pengar... men jag
hittade en jeansjacka för 179:- och en trenchcoat för 98:- på H&Ms rea. jag
var ju bara tvungen...

trechen är dock redan slut, så jag hann inte spara bilden på den, så
den får ny se nästa vecka när den kommer.

hann med en kortkort promenad med min kära vän anders också. var ett
tag sen och vi hade ju en del att snacka om tydligen ;D haha.
träning sen och cykel. tror att min rumpa är formad efter den där jäkla sadeln
nu. om inte annat är jag säkert blå. så himla öm! massage någon?
ikväll ska jag sova tidigt. jobb och träffa läkare imorgon. håll en tumme!
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

haha! det här med sparandet verkar ju gå jätte bra :D

2009-07-14 @ 21:54:01
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0