i wish for better,

sitter här på jobbet, sliter som ett djur... haha, nej då. det har varit riktigt lugnt
idag och jag känner mig riktigt duktig faktiskt. det har inte alls varit några
problems trots att anki blev sjuk och jag inte längre har någon handledare
närvarande. har dessutom fyllt på cacaopulver och grädde i kaffeautomaten.
händig kvinna!
läkaren som följer min fot ringde också, dags för nya sprutor på måndag..
woho (läs ironi). kommer alltså ligga hemma på måndag igen och ha sådär
förbannat ont att det inte går att gå på foten. sen ska jag ha ont på tisdag
också. blir så less!
men nu så, nog om det. hade tänkt att gå på bio ikväll med mamma och lena,
men jag orkar nog inte sitta där inne ikväll. det blir förmodligen stan med
jenny och elin istället. var grymt länge sen så det känns mer lockande.
sitter dock fast här i cirkus en halvtimme till. sen ska jag väl hem och duscha
av mig, käka lite och byta om innan jag träffar tjejerna. nu lär jag återgå till mitt
otroligt krävande jobb.. ;)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0