these times when we climb so fast to fall again,





ja, jag är mycket väl medveten om att jag är på väg att blunda på första bilden.
men allt blir roligare om man bjuder lite på sig själv.
är förbannat trött nu, ska nog sova snart. gör jag inte det kommer jag sova alldeles
för länge imorgon vilket skulle resultera i att jag inte kommer i säng imorgonkväll
och blir alldeles för trött på jobbet på tisdag. för imorgon är jag nämligen ledig!
planerar att köra lite då innan jag drar mig iväg för att träffa dr hedberg. får se hur det
blir med det. kanske ska försöka sola bort pigmentfläckarna som jag fick av
medicinerna när jag var i grekland, we'll see. får höra med elias om öppettiderna.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0