thank god it's friday,

är trött som stryk idag. har världens ångest! får panik varje gång jag låter
tankarna vandra. varför måste jag känna så för? egentligen, det är ju helt
normalt och inga konstigheter, eller? så varför känner jag mig såhär?
det är ju inte bara jag som bär ansvaret heller... jävla skit. hur kunde det
bli såhär? så jäkla typiskt mig att förstöra allt hela tiden.

nåja, har nyss fikat. mia gör sin sista dag här idag och bjöd därmed på
blåbärstårta. det kanske var hur gott som helst. nu mår ju magen som
den förtjänar, haha. det var värt det. annars har det varit en lugn dag, inte
allt för många samtal. det är för fint väder ute för att folk ska ha ork/lust till
att bråka med oss, hehe. jag har en timme och 45 min kvar innan jag tar
helg, vet inte hur jag ska stå ut... ska sola lite efter jobbet och sen blir det
catrin, får se hur mycket mer som skrivs idag, hur mycket ork det  finns.
nu ska jag ta mig an lite papper.
puss,


det är dags att komma hem nu! jag behöver dig sis,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0