slitet,

känner mig så jäkla sliten, och det har jag gjort hela dagen. jag finner det
väldigt underligt då åtminstone jag var nykter under gårdagskvällen. kan
vara brist på sömn kanske?
är på väg mot sängen nu snart tror jag. har en hel del att fixa innan läggdags
tyvärr. vet inte var jag ska få orken ifrån? men det är bl.a. en massa papper
som ska in imorgon och jag måste hinna laga lunch till morgondagen
också. jösses. ska nog satsa på att cykla till jobbet imorgon ändå, då blir
det lite längre sovmorgon iaf. ska till sjukgymnasten under lunchen imorgon
också. börjar bli lite rädd för vad hon ska säga om min krokiga rygg och
sneda axlar ;/ men det får vi ta imorgon. nu så, godnatt!
puss,

lordy, lordy, lordy i can't help it, i like to party!
it's genetic, it's electrifying.
wind me up and watch me go,
where she stops, nobody knows.
a good excuse to be a bad influence on you.


Kommentarer
Postat av: petra

lycka till hos sjukgymnasten! puss

2009-07-13 @ 14:36:00
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0