och vi fortsätter växa,

gårdagen gick i väldiga berg- och dalbanekurvor måste jag nog tycka. vissa
stunder var det askul, och andra inte riktigt lika roligt. vi tjejer gjorde iaf i
ordning lite tacos och käkade framför tvn innan vi drog igång lite musik och
började fixa oss. eftersom forsbackakillarna svek oss så hade vi inte siktet
riktigt inställt på någonstans alls. väl klar att gå så skaffade vi en plan, vilken
när vi väl kom på bussen sket sig. det slutade med att vi hamnade hemma
hos en henke. så jäkla snyggt han bodde! ja, roligt var det och hög musik
spelades. ölhorn, uppknäppta bh-band och väldigt många skratt. även pojkar
med neddragna byxor, haha... nå ja, vid tolv bestämde sig dom för att gå på
krogen, och vi följde med en bit för att gå till bussen och åka till stigsgård.
blev ju lite halvmys och så innan alla gick åt olika håll.

väl i stigsgård så kände jag att jag lätt kunnat klara mig utan det. att sitta vid
ett köksbord och sedan bli utskällda för repor i golvet som vi definitivt inte
gjort var ingen vidare stämningshöjare. så jäkla onödigt att komma och skrika
och sedan avsluta med jävla ... horor? tror att de var lite smått avundsjuka.
stämning var det iaf när david(?) drog fram gitarren och körde lite allsång.
kvällen avslutades med att missa sista bussen och en promenad till brynäs
för att få sova. jag hade det skitkul men blev som sagt stundtals jäkla irriterad.
inatt var det också någon som tyckte om att klättra på mig, och att lägga armen
på min kudde så att jag fick sova på en armbåge. någon som känner sig
träffad? ;D

idag blev det till att gå upp och ta oss till maria där vi lämnade massa grejer
igår. kollade på filmen som hyrdes i fredags också en stund innan mamma
kom förbi och hämtade mig.

tack för helgen!
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

lät som en vild kväll det där, hah! :)

2009-07-13 @ 14:34:58
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: matilda

ehe, jag känner mig inte träffad iaf,

jag får för mig att den du sov bredvid sov väldigt oskyldigt och snällt och att du bara ljuger om detdär! :)

2009-07-14 @ 00:17:27
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0