nothing is rhyming,

nu har jag bestämt mig, jag måste skriva av mig..
jag har blivit sjuk igen. på riktigt. jag är obotligt sjuk i magen. något som jag
trodde att jag hade besegrat har tagit revanch och nu finns inget botemedel
då jag redan provat med antibiotika. jag ska alltså lära mig leva med att inte
kunna äta som jag ska. det känns som att jag sprang och såg ljuset i tunneln
och just insåg att det var en lampa. det här kommer alltså att vissa dagar
påverka allt jag gör, andra dagar inte.
jag själv skulle vilja jämföra det med någon form av ofrivillig bulimi. ena dagen
mår jag så illa att jag inte kan äta, ibland inte ens lämna sängen, andra dagen
är jag superhungrig och äter hela tiden utan att bli mätt, en tredje dag så kräks
jag oavsett om jag har ätit eller inte. jag ville verkligen att medicinerna skulle
ha hjälpt, jag önskade så innerligt att jag skulle få bli frisk. det känns som att
någon slog undan mina ben och nu ligger jag där, vet inte hur jag ska göra för
att komma upp och gå vidare. fan också!
nu är jag så fruktansvärt trött att jag faktiskt på allvar funderar på att sova, ny dag
och nya utmaningar imorgon. ska sitta på nygatan då liksom idag. utan mia eller
linn. lite sådär halvtomt men det får lov att funka helt enkelt. godnatt.
puss,

Kommentarer
Postat av: Catrin

ååh hjärtat :( <3

2009-07-23 @ 23:14:32
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0