men skööööönt!!!

vaknade med om möjligt ännu ondare i min fot nu imorse. kul att man lär ta
sig borta till tvåan för att åka buss eftersom tian inte går(!!!). hoppas verkligen
att det här hjälper nu, att det blir bättre. för två sånahär sprutor till utan effekt
så vet jag inte vad jag tar mig till. det gör så sjukt ont på fotknölen där han var
på och hackade med nålen.. av någon anledning glömde han att ge mig
bedövning.. panik! önskar att jag hade brutit den istället, det hade bevisligen
varit mycket lättare har jag blivit tillsagd. och jag önskar ändå, nu när det är
som det är, att jag bara kunde få operera den utan att prova alla möjliga
behandlingar först, för jag tror ju att det lär bli så. det kommer att sluta med en
operation vare sig jag vill eller inte..

nu ska jag dra på lite mascara och borsta tänderna innan jag haltar bort till
bussen. (och nej egentligen är det inte så långt, men att halta dit känns grymt
ofrestande).
puss,

Kommentarer
Postat av: elin

usch jag tycker synd om dig matilda. :( hoppas de blir bättre nu gumman :)<3

2009-07-21 @ 13:24:21
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0