man är inte dummare än man gör sig.

jag är lycklig. jag har nya kläder här hemma hos mig! hämtade paketet
från h&m idag. jackorna blev dock inget vidare, alltså är det överbevisat
att jag inte kan handla på rea, jag funkar inte så. tyckte jag var duktig men
mina fynd får åka tillbaka lika fort som dom kom hit. däremot blir det två
tröjor, en kjol, ett skärp, två par strumpbyxor och en cardigan att fylla ut
garderoben med.



ganska sådär halvbra bilder, men lev med det. jag orkar inte knäppa fler.
får bli vid ett annat tillfälle helt enkelt. ska också lägga en efterlysning på
bilderna som knäpptes på oss brudar igår, skicka dom till mig sen petra!

i övrigt så var jag och övningskörde idag. gick så jävla bra. tog åt mig av
det en klok pojke sa igårkväll, "då ger du för mycket gas", och jäklar vad
jag var bra på att starta idag! körde hem från estraden efter. kanonstolt,
fick dock ett motorstopp då när jag blev lite stressad över mötet när jag
skulle svänga, men vafan.. första gången på väg.

nu är det dags att cykla iväg på träning. jag är så taggad!
puss,


Kommentarer
Postat av: petra

duktigt matilda!

2009-07-26 @ 19:55:30
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0