jag vet vad som måste göras,

det var väldigt lugnt på jobbet idag, väldigt få samtal. så få att det blev näst
intill långtråkigt. och trött var jag idag, virrade tillräckligt för att lägga in nyckel-
kortet i kylskåpet, det var ganska skickligt tyckte jag. hittade det inte förrän
lunchen när jag tog ut matlådan. träffade linn och mia idag också, riktigt
trevliga båda två, känns som om jag har kanonkollegor. trivs så sjukt  bra på
länsförsäkringar! alla är hur gulliga som helst. :)

fick gå strax efter 3, efter fredagsfikat. petra hade köpt citroncheesecake. syrligt
med riktigt gott! känns som att det blir väldigt mycket te och fikande om dagarna
där. haha.

får se vart kvällen tar mig ikväll. ev blir det till att umgås med matilda och louise.
nu ska jag fylla i lite papper och så ang. lön osv. detta kommer att ske tillsammans
med melissa horn. hon är braaaa!
puss,


iloveu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0