jag kände dina ögon den natten,

dom följde varje steg.
dom såg mig som någon annan, och jag kände mig som det.

har mer eller mindre precis nyss lämnat av catrin vid bussen, vinterjackan
åkte på, är det normalt mitt i juli!? fy vad kallt det är ute! vet inte om det bara
är jag som har varit väldigt bortskämd på andra sidan europa eller om det
finns fler som känner som jag? det är tur att man har en mamma som bakar
världens godaste bullar, och att hon gör det en dag som denna.
jag och catrin myste alltså med både bullar och te, väldigt välbehövligt. vi slog
oss också ner i min säng och kollade på gif-matchen som against all odds
sändes på tv4sport. brukar väl aldrig finnas gif-matcher att se där, eller?
hur som helst, jag har saknat henne såååå mycket och även om det bara
blev en kort stund så var det verkligen dagens ljusglimt ändå. så skönt att
vara hemma och ha dig på en mils avstånd än att befinna sig på andra sidan
medelhavet utan större möjlighet till kommunikation. nu ska jag skutta i säng
för att orka ta mig upp till arbetet imorgon. har dock lunch klart nu så jag
slipper ställa mig och greja med det imorgonbitti, (som imorse).
godnatt gott folk, skönt att vara tillbaka till er också.
puss,


puss på våran vänskap! du är värdefull.

Kommentarer
Postat av: catrin

hjärta dig! :) <3

2009-07-10 @ 02:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0