i'm on sunshine baby!

har har en kanondag idag. jobbet gick bra och sjukgymnasten gav mig ett
program för avslappning och vi bokade ett återbesök och så. hon klagade
faktiskt inte alltför mycket på ryggen min.
tror förresten att jag inte hade så bra karma som jag trodde. detta diskuterades
nämligen igår, och eftersom jag tycker att saker gått så bra så trodde jag
att jag hade ett bra karma. undra vad jag gjort för fel nu. så fort jag blev utanför
dörren idag började det regna. och mia hade ju minsann sol på hennes
raster.
träffade lillbrorsan på stan på vägen hem och han fick ju för sig att han hellre
ville åka cykel med mig än bil med mamma. så där cyklade jag med en 30kgs
klump bakpå cykeln hela vägen hem. uppför sjukhusbacken och blåsåsen var
ju kanske dagens träningspass.
det blir dock ett till nu, träningarna drar igång idag och jag måste faktiskt åka
nu om jag ska komma i tid.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0