if you give me some room

there will be room enough for two.

hade jättemysigt igår. jag och august cyklade ner på stan och satte oss på
waynes och käkade. eller jag käkade och han drack kaffe. pratade om allt
mellan himmel och jord, precis som vi alltid gör. det blev en promenad i
boulongern innan vi cyklade hemåt. påväg upp för rustabacken var jag påväg
av cykeln, ganska rejält. som jag slant med foten! jag var påväg med hela
nyllet ner i styret och jag blev helt chockad när jag lyckades styra upp det och
undvika att kvadda ansiktet. men benet, det är så blått och gör så ont! usch.
här hemma kollade vi på tv och lyssnade på musik och sådär innan vi skildes
vid halv ett tiden. innan det hann han med att kasta ett "djur" på mig också,
så jäkla elakt! :'D så in i helvete rädd blev jag...

somnade och sov som en klubbad säl så fort jag la mig, vaknade vid fyra av
det där jäkla brandlarmet, IGEN! jag orkar inte. tar med det till jobbet och lösöre-
avdelningen imorgon. idag har jag ingen lust alls att gå utanför dörren, men det
vankas dm-match på träffen vid tretiden. får se hur jag gör.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0