i never ment to start a war,

det har blivit jäkla dåligt med bloggandet på senare tid. jag känner helt enkelt
att jag har saker upp över öronen att göra annars så det hinns inte med. det
handlar om prioriteringar och nu har dator och internet kommit i sista hand.
jag engagerar mig verkligen i jobbet jag har fått och det tar mycket tid att plugga
in allt, vilket det naturligtvis inte är krav på men jag känner att jag vill vara säker
i det jag gör. är ju ganska känd för att vara överambitiös vad det gäller jobb och
skola. så har det alltså blivit nu i takt med att träningarna drog igång igen.
nu har även pappa dragit iväg till tyskland och jag känner extra ansvar här hemma
och jag vill liksom umgås med mamma så att hon inte blir ensam här med
wille då malin inte bor hemma.

bion jag och mamma valde att se var faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig.
och jobbet igår var riktigt roligt, precis som vanligt. gud vad jag trivs!!!!!!
igår var det träning osv, var så trött när jag kom hem att jag la mig i soffan efter
maten och skulle vila lite, wille la sig på min mage och sen sov vi som stockar
båda två. det var i princip min fredag.

idag har jag tränat och skött städningen i omklädningsrummet, (ja alla har en
varsin vecka och den här var min). sen har jag bättrat på brännan lite och nu ska
jag strax ner på stan och käka med august. sen får vi se vad som händer helt
enkelt.
puss, 


go away, give me a chance to miss you
say goodbye, it'll make me want to kiss you.
cuttin off the phone, leave me the fuck alone
tomorrow i'll be beggin' you to come home
tonight, leave me alone, i'm lonely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0