i forgot to say out loud how beautiful you really are,

smärtasmärtasmärta! jag sitter här i min säng med tårar i ögonen, så ont gör
det i min fot. jag har precis kommit hem från läkaren och fått kortisoninjektioner.
det gör ont upp i hela benet och jag haltar som vilken hjulbent som helst. vad-
muskeln stramar och det är riktigt riktigt svårt att gå. fan vad jag önskar att jag
hade brutit foten istället, det skulle inte ha blivit lika komplicerat då. och förmodligen
så var det inte långt ifrån, för det ska inte bli så här illa av en stukning. lennart sa
det att det måste ha varit så jävla nära ett benbrott. you wish. fan ta mig och min
klantighet, så jäkla ledsen är jag!

för övrigt så hämtade jag ett nytt brandlarm på jobbet idag så förhoppningsvis
slipper jag vakna på nätterna och tro att det brinner nu framöver.
idag blir det inget alls, ev skulle emma komma hit och göra mig sällskap, men
det lär bli svårt att göra nåt eftersom jag inte får gå/stå på foten mer än absolut
nödvändigt. får se hur det blir, och om jag orkar.
puss,


inte alla har sett solen gå upp över stockholms skärgård. jag längtar tillbaka
till flygstolen, dock i motsatt färdriktning än den ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0