i don't miss you, just who you used to be.

är typ tröttast i världshistorien. förstår inte vad som är fel på mig? hur som
helst, idag satt jag hela dagen och pratade, läskigt värre att jag sitter själv
imorgon.. haha. smärtan i foten övergick upp i benen som sagt, men nu
känns det ganska okej. lunchade med mia på lilla saigon, fikade med cattan
efter jobbet. det var väl inget mer än så?
imorgon jobbar jag heldag och får ett helvikariat. anki som ska sitta egentligen
åkte till doktor och fick höra att hon hade lunginflammation, så det krisar så
pass att jag ska sitta helt själv. slutar vid halv fem.
nu funderar jag på allvar på att gå och lägga mig. så sjukt trött är jag.
puss,


ta mig tillbaka..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0