du vet hur det blir,

det var en lång dag idag, 08.30-17.15. gladde mig åt att efter jobbet gå och
sola lite. ska som tidigare nämnts att försöka få bort fläckarna som jag fick
i ansiktet av alla mediciner när jag var i la Grecia. och det gick faktiskt ganska
bra, ska göra ett till besök hos elias på torsdag tror jag, om jag hinner. man
har en del att göra när man är ledig sådär. tror att jag börjar bli lite smått
beroende av handkrämen som finns på skrivbordet där borta också, smörjer
händerna hela tiden när jag jobbar. bra för händerna men synd om marie
som äger tuben.

idag har jag iaf övningskört igen, runt om här i sätra. det blev några motorstopp
men jag blir ju så jäkla stressad när det kommer bilar bakom eller när jag får
möte. mestadels blev det ändå för att jag glömde växla ner när jag skulle köra
ut från gator, men jag är ändå rätt nöjd. det går åt rätt håll det här med körkortet.
ikväll ska jag träffa emma och gå en sväng, sen blir det tidigt i säng, för imorgon
börjar jag 07.45.
puss,


i miss u sis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0