det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll.

är så  trött nu, riktigt jäkla less är jag! ta tag i saken, gör nånting nångång!
hur jävla lätt tror ni att det är att leva med!? jag tänker inte bo här om det
inte blir av, jag vägrar. nu eller aldrig..

är så glad åt kvällen. stort tack ska ni ha tjejer! ni är kanon och helt fantastiska.
glädjs åt att det är så lätt att prata med er.
jag matilda och louise var hemma hos matildas storasyster och tittade på
film ikväll. den hann vi dock inte se klart efter massor med avbrott för prat.
och jag är verkligen tacksam! tack till alla andra också som har valt att finnas,
lyssna och hjälpa, med er tar jag mig igenom det här. <3
nu väntar en natts sömn innan jag ska upp och träna. imorgon ska jag träffa
dessa två brudar igen, och även melinda och forsbackapojkarna vad jag förstår.
ser fram emot detta. godnatt.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0