another sleepless night's gone by,

usch vad trött jag är! kunde inte alls sova igår. less var jag efter att ha legat och
snurrat i sängen i några timmar. sedan när jag väl lyckats somna så är det ju
självklart någon riktigt rolig jävel som ringer från dolt nummer och är knäpptyst,
ända tills jag är på väg att lägga på, då börjar denne någon att stöna, eller ja typ
stonka/bröla eller liknande. blir så trött på att vakna av att dolt nummer ringer mitt
i nätterna. för det var ju inte första gången. tänker från och med nu sluta svara i
telefon om nätterna om jag inte vet vem det är som ringer.
och så var det bra med det!

sprutorna igår gick som sagt sådär. domnade ju efter ett tag men när bedövnignen
väl gick ur, jaa då gjorde det för jävla ont. det gick inte alls att gå på foten. och idag
har jag riktigt ont där han var på och skar bort ärrvävnaden. ryser bara jag tänker på
det. hualigen. vi ska följa upp det där imorgon.

nu sitter jag på jobbet, har väl varit här i en halvtimme ungefär, tagit 4-5 samtal kanske.
inte överdrivet mycket att göra såhär på morgonen. men det klagar vi inte för. hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0