you make my days!

min dag började otroligt bra! morgonen var väl inte den bästa, och mario var väl
ungefär lika dryg som vanligt, men sedan! möter älskling på vägen från bussen
då dom också ska till västertull. följer med till mitt skåp och pratar en stund, fick
en påse, som jag trodde var johans, FEL. ungen hade minsann varit på vila och
handlat. klänningen som jag tjatat om hur länge som helst låg i påsen, plus ett
par leggings. babybaby you made my day!!!!! :) tosseponken, gud så glad jag blev!
haha, och jag kan ju lova att alla tjejer blev skapligt avundsjuk på att jag har en
sådan superduperpojk :) kan jag lova att jag skulle vara. levde på detta hela dagen,
trots motgångarna på hälsocentralen och apoteken. sitter fortfarande och storler
som ett fån. haha. åkte hem till han en stund innan träningen och så fortsätter han
gulla! "vill du ha nåt?", "jag kan värma bullar", "vill du ha saft eller vatten?", "okej, ligg
här och ta det lugnt då, jag kommer snart". kommer upp efter en stund med två bullar
var och två glas saft, tänder ljus och myser ner sig med mig i soffan. gud vad jag är
lyckligt lottad! jag älskar dig hjärtat, mer än allt annat. du är det bästa och jag är
skitdålig på att visa att jag uppskattar dig, jag vet. men jag ska verkligen bättra mig! <3

Kommentarer
Postat av: Emma Klövenäs

Naaw, gud va sööt :')

2009-01-22 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0