you can't play on broken strings.

allt kan ju bara dra. har en sån dag nu igen. dom kommer allt oftare numer.
fula äckliga tjocka vider. hatahata. underlägsna förstörare. gör inget annat
än förstör längre. vill inte vara mig själv längre, inte se ut som mig heller.
är så less, orkar inte hålla skenet uppe längre, gör ingen nytta iaf. allt är bara
kantigt och fel, jag är kantig och fel. känner mig som hanna i boken jag läser.
skillnad, ja hon blir mobbad av andra och har inga vänner. jag är omringad
av folk, känner mig ensam ändå. mobbar mig själv. klöser, slår, sårar. är
tillbaka på ruta ett. behöver prata, behöver någon. vill förklara, men jag vet
inte vad jag skulle säga. behöver bekräftelse. saknar känslan av att veta vart
jag har dig. saknar nätter utan tårar.

provet gick bra men vad gör det för skillnad? jävla knodd. dagen gick fort, sov
en stor del av morgonen, började 12. gjorde provet och hade samhälle. åkte
till ikea med mamma och malin, gick på köpis. åkte hem. total oförändrad.
sitter här nu och grämer mig inför träningen. men ska väl dit och känna mig
ännu mer underlägsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0