usch.

herregud vad jag har ont i benet, grovstämplad precis över knäskålen. -.-
fast just nu känner jag inte att jag har någo vidare rätt att klaga, moa
stackarn! ligger på sjukhus nu, jag tycker så synd om dig vännen. vill
vara där, tror dock inte att jag kan göra så mycket. visa att jag finns
kanske, och hoppas att det gör något. åh, jag är så orolig. :(
ska iaf försöka fokusera. har varit en i övrigt bra torsdag, tror jag. ont i
bihålorna och huvudet, men ja det är ju bara små saker...
tränade sen, gick helt okej tror jag. några tabbar dock men det får dom
ta just nu, har inte hunnit bli back än. gah, moa! kan inte tänka på annat.
måste göra något, nåt måste jag kunna göra. hoppas man får hälsa på.
hade utlovat lite annat, men jag hoppas att du kan förlåta mig för det
idag adam. förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0