trött_tjej.

har haft världens mest värdelösa skoldag. gjorde ingenting på någon
av lektionerna. skulle lika gärna kunnat stanna hemma. fick flytta fram
engelskalektionen iaf, så vi fick sluta en timme tidigare. åkte hem och
hämtade träningsväskan och ner på stan med adam. han köpte en
tröja och jag hittade en underbar klänning på vila. men ja, jag får ju stå
mitt kast och leva knapert efter h&m-beställningen. SUCK, jag vill ha,
GE MIG KLÄNNINGEN! haha, grå i strl M. not.
åkte hem till han och slöade i hans soffa tills det var dags att träna för
båda två. är hur trött som helst nu så nu ska jag krypa ner i sängen och
kika på lite television om det visas nåt bra. sen blir det sova. nattinatti.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0