träningsvärk och wallander.

blev ett ganska otrevligt uppvaknade imorse, men detaljer tänker jag dock inte
lägga ut här. hade storhetsmatch sen iaf. 2-7 mot ik stym. kul att dock hade två
st hockeyspelare, som dessutom varit med och vunnit os-guld i svenska tröjan.
och dom spelade verkligen hockey nu också, medan vi inte fick göra nånting
alls på dom. ska det vara hockeyregler för två spelare ska det väl ändå vara det
för alla? haha, vi hade kul iaf och jag gjorde andra målet ;)
blev en del segande på soffan sen, men jag var så jäkla trött och hade världens
träningsvärk sen gårdagens thaipass. ryggen, axlarna, nacken. fick iaf massage
av min söta mamma.
har nu precis kommit hem från ett biobesök. blev wallander - hämnden. den var
bra, dock inte en av de bättre wallanderfilmerna, men fortfarande bra. hade mysigt
iaf. sitter inne hos malin nu och kollar på world trade center med henne och
mami. ska väl sova sen.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0