tisdag 6/1 -09

blev en lite lagom stressig morgon då jag så klart lyckades försova mig.
klev upp iaf och hann precis till busshållsplatsen, till bussen som inte
gick. haha, fick sån damp, bussen gick som söndag. hur skulle jag hinna
hem till adam och hämta väskan med plånboken i? sprang hem iaf och
lyckades få mamma att skjutsa mig. åkte ner på stan sen och fikade med
moa. åååh, vad trevligt jag hade. det var verkligen alltför längesen jag såg
den kvinnan sist. satt på nya wayne's i cirkus två timmar och bara pratade.
hade verkligen mycket att prata om. detta skall göras om kan jag lova.
sedan strax innan fyra ringde mamma och frågade fall jag kunde springa
ner på h&m och köpa en bh åt henne. så vi gjorde det, och sedan gick vi och
satte oss i en trappuppgång och pratade lite till i väntan på att bussarna
skulle gå eftersom stan stängde. men vi hade så mysigt så, och jag har
verkligen saknat henne! skulle träffat emma ikväll också, men stackarn har
gått och blitt sjuk, så vi ombokade till söndag. hoppas att hon mår bättre då.
nu är det topmodel på tv så nu ska jag kila, :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0