tidningscupen och sjukhus.

tja, klockan ringde 05.15 imorse, men jag klarade inte av det alls utan snoozade till
fem över halv sex ungefär. har nog aldrig varit uppe så tidigt. -.- åkte ut till sandviken
iaf, jernvallen närmare bestämt och spelade match 07.10. haha, kul. vann med 9-0
iaf. gick helt okej bra, och jag fick in ett mål iaf, fast det var mest alvas förtjänst
eftersom hon dukade upp värsta passningen att det bara var att trycka in den. låg på
läktarn en stund och vilade/halvsov till nästa samling. taggade upp igen och spelade
1-1 mot stensätra. duschade åkte hem och sov, käkade och upp på sjukhuset och
hälsade på moa. köpte med en cosmopolitan åt na, tänkte att hon kanske skulle kunna
behöva lite underhållning. men hon var piggare iaf, vaknade precis när jag kom och
höll sig vaken hela tiden. var så trevligt så, och hon såg ut att ha kurerat sig ganska
bra faktiskt. ironin i det hela var ju att medan vi sitter där så ringer peters (moas pappas)
telefon och då ligger minsann brorsan hennes på hudiksvalls sjukhus och har brutit
nyckelbenet och vridit knät ur led. stackarn, och mamma deras höll ju på att gå i taket.
aja, nu ska jag tagga lite till, byta om och sen kommer kicki och anne och hämtar upp
mig och sen bär det av till jernvallen igen. kommer hem inatt nångång.
puss,


Kommentarer
Postat av: idaskoog

vaaa?! vad har hänt med moa? :o :/

2009-01-19 @ 10:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0