the world is on my side.

hade en ganska bra dag igår, kände mig emellanåt ganska poppis också, och jisses vad
jag träffade gammalkärt folk! satt och spelade gitarr i cirkus tre timmar nonstop på morgonen,
eller ja, lite bas blev det också. mysigt var det iaf och framåt gick det för vårat "band". haha det
bestod av mig oliver och linn och emma från sps1.
sedan blev det lunch matte och idrott. tog en promis till konsum på idrotten, ville inte vara med
eftersom jag fortfarande hade någon grad för mycket i kroppsvärme. blev till att fylla på mobilen
och sådär. åkte hem och vilade lite innan jag åkte ner på stan för att möta jenny. mötte först
lena, min kära gamla skolsköterska. haha, hon är så söt! :) såg sedan lite mer folk och sen
kommer minsann fia och linn och stegar in på nian precis när jag ska ut. hah, pratade lite en
stund och sen kom jenny och vi drog oss till sf för att fixa biobiljetter. var lite smånervös
eftersom linn hade sagt att det skulle vara slutsålt, men vi fick tillochmed välja våra platser. så
det var ju inga problem. träffade tavo på bussen också, träffade emma s och matte, och sen när
jag kom hem så fick jag sms från både emma och daniel. fick lite skuldkänslor sådär över att
det var så länge sen man träffade dom. åkte hem till adam och kollade på promnight, och den
var verkligen läskigt. haha. och sen som för att avsluta kvällen smsade mamma och sa att det
blir kreta i sommar. nu är det bokat. blir hotell menia på platanias. MYYYYYYYYYYYYS! vi åker om
exakt ett halvår. tror ni man längtar något eller?

      
skapligt va? :D haha. 30/6 - 7/7.
puss,

Kommentarer
Postat av: marre

gud mysigt med kreta :)

vi måste ses någon dag hjärtat<3

2009-02-05 @ 19:54:13
URL: http://erickssonmaria.blogg.se/
Postat av: marre

gud mysigt med kreta :)

vi måste ses någon dag hjärtat<3

2009-02-05 @ 19:54:59
URL: http://erickssonmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0